Hjem > studiet > Jeg – en blogger?

Jeg – en blogger?

Nå har også jeg opprettet min første blogg, og også postet (for det er poster man gjør, og ikke publiserer …) mine første innlegg. Og det var jo ikke så vanskelig, og ikke gjorde det vondt heller.  Men du verden så lett det er å henge seg opp i mer eller mindre vesentligheter knyttet til layout, oppsett og farger! Skjønt (u)vesentligheter – form kan definitivt ikke skilles fra innhold, og kanskje særlig ikke i webverdenen, der man bare har et kort øyeblikk på seg før brukeren finner ut at denne kjedelige eller nerdete eller støyende nettsiden; den vil jeg ikke bruke mer tid på.  Så derfor skal vi nok fortsatt endre form og layout på denne bloggen, for vi vil jo at den skal være tiltalende og invitere besøkende til et litt lengre opphold.

Og da kommer vi til det vesentligste – innholdet. Jeg vil tro at nyhetens interesse fort fortaper seg hvis ikke det finnes et interessant innhold, så utfordringen blir å ha noe på hjertet – og klare å formidle det. Og det får vi komme tilbake etter hvert, og så er vi egentlig ganske fornøyd med dagens innsats tross alt; at vi har kommet oss på nett og at vi ikke har gått oss fullstendig vill i dette nye verktøyets alle irrganger.

Kategorier:studiet Tags:
  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

