Hjem > Uncategorized > Ved postkassene

Ved postkassene

Jeg ble så inspirert av bloggens muligheter og tilgjengelighet at jeg har startet med en ny! Jeg er litt engasjert i Hellerud historielag, og nå har jeg startet en blogg – Hellerudhistorie – som i første rekke skal publisere tidligere (papir)publikasjoner med stoff fra Hellerud.

Og kanskje den kan utvikle seg til en samtale- og kommentarblogg om lokalhistorien på Hellerud?

  1. ingeborgns
    07/09/2009, kl. 22:48

    Hei!
    Veldig fine, innhaldsrike og varierte sider du har.
    Og så har du allereie skaffa deg endå ein blogg! ikkje verst!

    • Lars Rogstad
      08/09/2009, kl. 08:07

      Takk for hyggelig tilbakemelding; Ingeborg – det er inspirerende for videre arbeid! Og Hellerudbloggen bare måtte jeg lage – for nå står det jo ikke på verktøyet. Men litt på tiden …

  2. Åshild
    14/09/2009, kl. 10:01

    Imponerende effektivitet. Jeg var utslitt en uke etter samlingen, og du starter enda en blogg. Hellerudbloggen må da være av stor interesse for slektsgranskere?

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

